Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
MARINA KOVAČEVIĆ: Konačno će splitska zaobilaznica prestati biti međukvartovska sakupljačica

MARINA KOVAČEVIĆ: Konačno će splitska zaobilaznica prestati biti međukvartovska sakupljačica

'Vlada je najozbiljnije shvatila našu poruku da Split bez dovršetka Vukovarske ne smije dalje'

'U ime Građanske inicijative 'Split je naš!' iznimno mi je zadovoljstvo, a ujedno i veliko olakšanje, što mogu izvijestiti da je Vlada Republike Hrvatske najozbiljnije shvatila našu poruku da Split bez dovršetka Vukovarske ulice više ne može i ne smije dalje. Iz samog vrha vladajuće stranke dobili smo informaciju (zasad neslužbenu, ali vrlo brzo će biti i službena) da će Vlada RH donijeti uredbu sa zakonskom snagom o izvlaštenju kojom će se zemljišta kojima treba proći dovršetak Vukovarske ulice tretirati na isti način kao da se radi o državnoj cesti'. Poručila je to Marina Kovačević predsjednica Vijeća GK Šine.

Ističe kako je to upravo ono što traže već godinu i pol dana, a zajedno s projektom Instituta građevinarstva Hrvatske IGH 'Rekonstrukcija III etape splitske obilaznice', kojeg je Kovačević pronašla u arhivima Slobodne Dalmacije, Banovine i Hrvatskih cesta, čini njihov model rješenja najvećeg prometnog kolapsa u povijesti Splita na istočnom ulazu u naš grad.

'Najbolje vrijeme za dovršetak Vukovarske ulice, izgradnje nadvožnjaka 'Vukovarska' preko magistrale od Šina do Stobreča, te privođenja svrsi već izgrađenog podvožnjaka 'Lovrinac-Duilovo', bilo je prije dvadeset i dvije godine. Drugo najbolje vrijeme je sad odmah. Ponosni smo što smo svojim radom i trudom uspjeli uvjeriti Vladu RH da rješenje za urbani Split ne traže po okolnim općinama na mjestima gdje češće možeš sresti vuka nego čovjeka. Umjetna inteligencija u par sekundi generira sliku vuka i koze na brzoj cesti i u tunelu, no stvarno rješenje već je projektirala ljudska inteligencija, i to splitska pamet. Konačno će i ljudi dobiti svoju brzu cestu, a splitska zaobilaznica prestati biti međukvartovska sakupljačica!', dodaje Marina Kovačević.

Vaša reakcija na temu