Foto: Pixabay RERA S.D. upućuje poziv za dodjelu bespovratnih sredstava u okviru projekta Clipper – crowdfunding shema za inovativne projekte

RERA S.D. upućuje poziv za dodjelu bespovratnih sredstava u okviru projekta Clipper – crowdfunding shema za inovativne projekte

Info dan se održava 8. lipnja na FESB-u

Javna ustanova RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s Centrom za društvene inovacije i održivi razvoj (CEDIOR) i Međunarodnim centrom za crowdfunding (ICFC), organizira info dan 'Crowdfunding - inovativni model financiranja projekata' koji će se održati u ponedjeljak, 08. lipnja, od 12 do 18 sati u prostorima Fakulteta elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje (FESB) u Splitu, na adresi Ul. Ruđera Boškovića 32.

U okviru ovog događanja biti će predstavljen i Poziv za dodjelu bespovratnih sredstva u okviru projekta Clipper – crowdfunding shema za inovativne projekte, kojim Javna ustanova RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije želi potaknuti interes i mogućnosti korištenja alternativnih izvora financiranja inovativnih projekata. Spomenuti Poziv je inovativni program financiranja projekata s područja Splitsko-dalmatinske županije temeljen na crowdfundingu i sredstvima Javne ustanove RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije.

Crowdfunding (eng. crowd – mnoštvo; funding – financiranje) ili grupno financiranje podrazumijeva javno predstavljanje nekog pothvata putem internetske platforme i omogućavanje građanima da u njega ulože novac. Pritom je moguće koristiti nekoliko modela ulaganja: donacije, kupoprodaju s počekom, pozajmice, ulaganje u vlasničke udjele i ulaganje u udjele u dobiti. Godišnje se putem crowdfundinga investira preko 35 mlrd. dolara, a procjena Svjetske banke za 2025. godinu iznosi 95 mlrd. Ne čudi stoga što je svjetska financijska kuća Goldman Sachs imenovala crowdfunding kao model financiranja koji će iz temelja promijeniti cijelo financijsko tržište.

Kome je događanje namijenjeno?

Prijaviti se mogu sve fizičke i pravne osobe – trgovačka društva, zadruge, obrti, domaće radinosti i sporedna zanimanja, slobodna zanimanja, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, udruge, privatne i javne ustanove, jedinice lokalne i područne samouprave itd.

Koje teme će događanje sadržavati?

 -Uvod u crowdfunding – temeljni pojmovi, povijesni razvoj, statistika i pregled stanja na tržištu, dostupni modeli crowdfundinga, prednosti i nedostaci modela, zakonsko uređenje crowdfundinga u Hrvatskoj i EU

- Crowdfunding platforme – pregled domaćih i međunarodnih platformi te njihovih uvjeta za financiranje projekata

- Izrada i provedba crowdfunding kampanje – poslovna analiza, prezentacija projekta na platformi, marketing i upravljanje kampanjom, najčešće greške, savjeti i iskustva

- Primjeri uspješnih reward, lending, equity i kvazi-equity kampanja iz Hrvatske i inozemstva

Što će biti ishod događanja?

Po završetku radionice polaznici će naučiti kako uspješno izraditi i provesti crowdfunding kampanju za vlastiti projekt.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(66933, "");
Pregledaj komentare