Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: hajduk.hr HAJDUK AUTHENTIC: Projekt edukacije djelatnika i zaštite kluba

HAJDUK AUTHENTIC: Projekt edukacije djelatnika i zaštite kluba

Javno ćemo reagirati samo na one dezinformacije i lažne vijesti koje nanose veliku i direktnu štetu klubu, igračima i zaposlenicima - rekla je Marinka Akrap

HNK Hajduk Split pokrenuo je projekt Hajduk Authentic s ciljem edukacije djelatnika i hajdučke javnosti te reakcije na dezinformacije i lažne vijesti koje se često potenciraju u javnom prostoru, a nanose direktnu štetu ugledu i reputaciji kluba, objavili su s Poljuda.

U današnjem vremenu, informacije, podaci i sadržaj dijele se velikom brzinom. Zbog sve veće količine i dostupnosti sadržaja, čitateljima je otežan proces analize i provjere točnosti informacija, a dezinformacije i lažne vijesti sve su veći društveni problem.

- Hajduk se često suočava s dezinformacijama i lažnim vijestima koje velikom brzinom preuzmu medijski i javni prostor, a posebno u određenim periodima u godini. Već neko vrijeme smo tražili način kako pristupiti ovom problemu, a rješenje smo pronašli u projektu Hajduk Authentic. Internim edukacijama djelatnika fokusirat ćemo se na važnost informacija i njihovog dijeljenja, a javno ćemo reagirati samo na one dezinformacije i lažne vijesti koje nanose veliku i direktnu štetu klubu, igračima i zaposlenicima. U današnjem vremenu informacijska i medijska pismenost od iznimne su važnosti, a kao klub koji okuplja više od 120 tisuća članova i milijune navijača diljem svijeta, osjećamo odgovornost i obvezu da doprinesemo suzbijanju ovog sveprisutnog problema - izjavila je Marinka Akrap, članica Uprave za marketing, prodaju i odnose s javnošću.

HNK Hajduk će po potrebi javno reagirati putem službene stranice na platformi X, bivšem Twitteru, ali samo na one dezinformacije i lažne vijesti za koje Klub procjeni da je potrebno reagirati. 

Vaša reakcija na temu