Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
THE WATCHER POST Lansiran novi EU gospodarsko-politički portal

THE WATCHER POST Lansiran novi EU gospodarsko-politički portal

Donosit će vijesti iz europskih institucija i izvještavati o događanjima na međunarodnoj business sceni

The Watcher Post, portal specijaliziran za političke i gospodarske analize, od danas je dostupan i europskim čitateljima. Sjedište uredništva bit će u Bruxellesu, a portal će svakodnevno donositi vijesti iz europskih institucija i izvještavati o događanjima na međunarodnoj business sceni. Osnivač portala je medijska kuća URANIA u kojoj hrvatska stručnjakinja za odnose s europskim institucijama Andrea Vodanović postaje direktorica za europsku politiku. 

The Watcher Post pratit će gospodarska i politička zbivanja, pružajući pravovremene informacije o novostima u Europi i Europskoj uniji. TheWatcherPost.eu objavljivat će članke na više jezika autora iz različitih europskih država. To će otvoriti vrata za blisku suradnju sa zakonodavcima svih država članica Europske unije, kao i međunarodnim kompanijama koje redovito prate događanja u institucijama Europske unije i s njima surađuju.

Portal se lansira uoči europskih izbora koji se održavaju od 6. do 9. lipnja i koji će označiti početak novog saziva europskih institucija. 

Andrea Vodanović, hrvatska menadžerica s bogatim iskustvom u europskim institucijama imenovana je direktoricom za europske politike medijske kuće URANIA, a Piero Tatafiore, direktor The Watcher Post Italije, bit će glavni urednik i europskog portala.

'Odluka o pokretanju novog portala u Brusselsu na početku novog mandata europskih institucija', prema riječima Giampiera Zurla, predsjednika uprave medijske kuće URANIA 'odgovor je na potrebu komuniciranja europskih tema direktno s mjesta gdje one nastaju. Ponosan sam što ćemo na ovaj način pružiti prostor za iznošenje stavova poduzetnika i građana, a istovremeno pridonijeti razumijevanju procesa donošenja odluka u europskim institucijama. Cilj nam je u konačnici promovirati međusobno razumijevanje i potaknuti raspravu o ključnim pitanjima od interesa za cjelokupno društvo'.

Uz analize i tekstualne formate, dostupan i video sadržaj

Produkcija sadržaja odvijat će se u suradnji s Total.eu, europskom medijskom agencijom za video produkciju, čiji je osnivač i direktor Alessio Pisanò, novinar specijaliziran za europske teme. Video sadržaj, koji je postao zaštitni znak otkad je pokrenut u Italiji, nastavit će biti jedna od ključnih prepoznatljivosti. U lipnju će, u suradnji s UTOPIA Studios, krenuti emitiranje TV talk show formata s gospodarskim i političkim analizama koji će označiti internacionalizaciju postojećih emisija koje se emitiraju u Rimu i Milanu. 

Višejezični televizijski formati omogućit će direktno uključivanje ključnih donositelja europskih politika, stručnjaka i poduzetnika u raspravu o europskim pitanjima, a emitiranje će započeti u tjednu europskih izbora.

'Naš je cilj približiti zakonodavstvo EU-a industriji, a industriju zakonodavcima, otvarajući prostor za raspravu. Institucije EU žude za većim sudjelovanjem građana na izborima, baš kao što to žele kandidati i političke stranke. U isto vrijeme, industrija želi znati i razumjeti cijeli proces donošenja odluka. I zato smo tu', zaključila je Andrea Vodanović, direktorica europskih politika medijske kuće URANIA.

'Medij koji pokriva politiku, gospodarstvo i druge ključne događaje, ne može zanemariti dinamiku Europske unije', kaže Piero Tatafiore, direktor The Watcher Posta. 'Zato ćemo promptno izvještavati o tome kako i kada se donose odluke u Brusselsu. Ostajući nepokolebljivi u svojoj predanosti, ustrajat ćemo u održavanju naše filozofije: nije nam cilj biti najbrži u izvještavanju što se događa, već nam je cilj odgovoriti na pitanje zašto se to događa'.

Vaša reakcija na temu