Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Plava promocija FOTOGALERIJA Ronjenje u centru Popovače

FOTOGALERIJA Ronjenje u centru Popovače

Najviše su uživala djeca

Uz bogat i zanimljiv program koji nudi Grad Popovača, već tradicionalno u sklopu programa 'Ljeto u Popovači' održavala se ronilačka atrakcija Pogled u plavo koja je postala vrlo atraktivna manifestacija za kontinentalni dio Hrvatske.

Grad Popovača i Turistička zajednica grada Popovače za svoje sugrađane i posjetitelje Grada Popovače omogućili su besplatna probna ronjenja na glavnom gradskom trgu uz podršku Agencije Plava promocija.

'Pogled u plavo već duži niz godina dolazi u Popovaču i na taj način promoviramo ronjenje i ronilačke aktivnosti, a posebno nas raduje što djeca imaju mogućnost upoznati se s ronilačkom opremom i okušati u samom ronjenju. Pogled u plavo gostuje u sklopu programa 'Ljeto u Popovači' koje je osmišljeno kako bi naši građani, a posebno djeca tijekom ljeta imali određene dodatne sadržaje, pa tako u Popovači imamo niz manifestacija na tjednoj bazi i vikendima kada imamo različite koncerte i sportske sadržaje. Ove godine su se u sklopu 'Ljeta u Popovači' uključile brojne udruge, sportske, kulturne, škola nogometa i druge', rekao je Josip Miškovićgradonačelnik grada Popovače te pozvao i sve ostale da posjete grad Popovaču i brojna događanja koja nudi Popovača.

Tijekom vikenda veliki broj posjetitelja i građana imali su jedinstvenu priliku potpuno besplatno spoznati čari i ljepote ronjenja u potpuno sigurnim uvjetima 10 metarskog bazena pod punom ronilačkom opremom i uz stručni nadzor ronioca i instruktora ronjenja, a najviše su se radovala djeca koja su imala mogućnost za svoj prvi zaron. 

Veliku podršku u provedbi edukativno – promotivnog projekta Pogled u plavo pružili su ronioci Ronilačkog kluba RIS Kutina koji su se sa zadovoljstvom pridružili projektu, te ronioci ronilačkog kluba HRVI Nemo-Adriatic i ronilački tim Pogleda u plavo.

'Iz godine u godinu imamo zavidan broj posjetitelja koji se žele okušati u ronjenju, a ovo je sjajna prilika posebno za djecu koja imaju mogućnost probnog zarona u potpuno kontroliranim i sigurnim uvjetima bazena, a projekt pobuđuje izuzetno veliki interes kod djece koja imaju jedinstvenu priliku okušati se u ronjenju s ronilačkim bocama', rekao je Lovro Miklaužićdirektor Turističke zajednice Grada Popovače.

Nakon kraće edukacije i osnovne poduke o ronjenju te ronilačkog opremi, zaronom u bazen projekta Pogled u plavo posjetitelji su razgledavali podvodnu izložbu fotografija poznatog hrvatskog podvodnog fotografa, Marjana Radovića koja se nalazi na unutarnjim stranicama bazena i prikazuje ljepote hrvatskog podmorja.

Osim besplatnih probnih ronjenja, Grad Popovača nudi i brojne druge sadržaje za posjetitelje.

'U Popovači imamo izuzetno bogat kulturni program kroz cijelo ljeto, a posebno za djecu kako bi im tijekom ljetnih praznika pružili dodatne sadržaje. U sklopu 'Ljeta u Popovači' imali smo niz koncerata, zatim predstave, šetnje, planinarenje i drugo. Osim brojnih zabavnih i sportskih programa imamo prekrasne objekte za odmor, a i veliki broj posjetitelja dolazi iz inozemstva koji traže mir i opuštanje u prirodi. Također, izuzetno smo ponosni na naše vinarije s autohtonim vinom Moslavine, Škrlet', rekla je Ksenija Tomac Špoljarić, voditeljica Turističke zajednice Grada Popovače.

'Pogled u plavo provodi se od 2010. godine, a do sada smo mnogima približili ronjenje u sklopu Pogleda u plavo koji ima za cilj promociju ljepota hrvatskog podmorja, Hrvatske kao ronilačke i turističke destinacije, ponuda u ronjenju i općenito ronjenja kao aktivnosti. Osim toga cilj projekta je i poticanje čim većeg broja osoba na bavljenje sportom i vodenim aktivnostima te uključivanje mladih u promotivne, edukativne i ekološke programe i aktivnosti', rekla je Andreja Vedrina, direktorica Agencije Plava promocija i voditeljica projekta Pogled u plavo.

Medijski pokrovitelji projekta Pogled u plavo su Morski.hr, SCUBAlife magazin i Gorgonija.com, a provodi se uz veliku podršku HONDA MARINE (Fred Bobek d.o.o.).

Za ugodno ronjenje uz glazbenu podršku pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP koji su se sa zadovoljstvom pridružili projektu.

Vaša reakcija na temu