Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Jump into your vacation: Nova promotivna videa Šibensko-kninske županije pogledani više od milijun puta

Jump into your vacation: Nova promotivna videa Šibensko-kninske županije pogledani više od milijun puta

Pogledajte ih...

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije s partnerima početkom travnja pokrenula je promotivnu kampanju na glavnim europskim emitivnim tržištima. Glavna okosnica kampanje novi je promotivni video 'Jump into your vacation!' koji je do sada pregledan više od milijun puta na platformi YouTube dok je na vodećim svjetskim medijima pregledan više od 800.000 puta.

Novi promotivni video 'Jump into your vacation!' promovira prirodne i kulturne ljepote Šibensko-kninske županije na moderan i atraktivan način. Video je nastao pod redateljskom palicom i kamerom Branka Drakulića, a po scenariju producenta Igora Šišare. U videu se pojavljuju glumci HNK Šibenik, Franka Klarić i Bojan Brajčić. Video je dostupan u više različitih formata s naglaskom na određene turističke proizvode poput kulturnog nasljeđa i prirodnih ljepota.

Uz turističku zajednicu Šibensko-kninske županije, u kampanji su sudjelovale i turističke zajednice gradova Šibenik i Vodice, zatim turističke zajednice općina Bilice, Tribunj, Rogoznica i Murter te turistička zajednica mjesta Brodarica-Krapanj. U tu suradnju su se uključili i partneri kao što su Kninski muzej, Nacionalni park Krka, Javna ustanova Priroda Šibensko-kninske županije i Tvrđava kulture Šibenik koji su upotpunili jedinstvenu ponudu regije.

Kampanja je plasirana na vodeće svjetske medije, uključujući poznate njemačke novine Suddeutsche Zeitung, austrijski Kronen Zeitung i DerStandard, te nizozemski Telegraaf. Uz poznate europske medije, kampanja je bila aktivna i na YouTubeu te društvenim mrežama - Facebook i Instagram. Na poznatim i uglednim europskim medijima fokus kampanje je na storytelling formatima, a prikazani su i atraktivni dinamični video banneri koji su zainteresirane korisnike vodili na službene internetske stranice Turističke zajednice Šibensko-kninske županije te njezine sub-stranice.

Prirodne ljepote, kulturna baština i bogatstvo hrvatskog krajolika ponovo su prikazani u punom sjaju, pozivajući potencijalne goste da otkriju sve čari Šibensko-kninske županije.

Pogledajte nova videa:





Vaša reakcija na temu