Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
ODRŽIVI TURIZAM Vrijedan certifikat dobit će 11 hrvatskih tvrtki

ODRŽIVI TURIZAM Vrijedan certifikat dobit će 11 hrvatskih tvrtki

HGK Split jedan je od partnera iz šest europskih zemalja

U HGK - Županijskoj komori Split potpisani su ugovori s 11 malih i srednjih turističkih tvrtki iz Hrvatske koje su odabrane za sudjelovanje u međunarodnom projektu European Tourism Going Green (ETGG) 2030. 

Projekt ETGG je usmjeren na promicanje i poticanje održivosti u turizmu putem poboljšanja održivosti i konkurentnosti.

HGK Split jedan je od osam projektnih partnera iz šest europskih država, Njemačke, Austrije, Italije, Hrvatske, Rumunjske i Bugarske, a projekt je podržala i Splitsko-dalmatinska županija. 

Joze Tomaš, predsjednik Županijske komore je naglasio kako je riječ o hvale vrijednom projektu koji će dobitnicima certifikata pomoći ostvariti prednost na tržištu.

Na natječaj se prijavilo 19 tvrtki, a na koncu je međunarodno povjerenstvo odlučilo o 11 odabranih.

- Dobitnici certifikata će moći pokazati na propagandnim materijalima da je njihovo poslovanje temeljeno na održivom turizmu, čime će moći dobiti i veću cijenu izlaznih proizvoda i time se i nametnuti kao lider. Održivi turizam je budućnost - objasnio je Tomaš. 

O značaju sudjelovanja u procesu i potom i implementiranja mjera održivosti i certificiranja podijelila je Marija Šverko, članica Uprave hotela Cornaro.

- Praćenje svjetskih trendova u hotelijerstvu, što se tiče 'zelenog' poslovanja je ključno za daljnji razvoj hotela. Kao što je uspješno upravljanje održivošću u svakodnevnom hotelskom poslovanju, zaštiti okoliša i stalnom razvijanju svijesti o toj zaštiti, energetske učinkovitosti, edukacije zaposlenika, uštede energije i vode, nabave, prodaje, marketinga i PR-a - rekla je.

Istaknula je kako održivi način poslovanja pozitivno utječe na razvoj cijele destinacije i ujedno pogoduje novom profilu turista. 

- Luksuznom tržištu koji je 'target' rada hotela, poslovnom gostu, MICE segmentu rada, gostu potrošaču u destinaciji koji je zainteresiran za autohtone domaće i ekološke proizvode, na koncu za dublje i bogatije iskustvo - zaključila je. 

European Tourism Going Green, inače, vrijedan je 1,3 milijuna eura. Počeo je 1.siječnja 2021.godine i trajat će 30 mjeseci, do konca lipnja 2023.

Vaša reakcija na temu