Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Nikola Brboleža Saznali smo zašto nemate rezervacija, a ni popunjen kalendar!

Saznali smo zašto nemate rezervacija, a ni popunjen kalendar!

Fotografije su jedan od najmoćnijih, ali i najbitnijih alata prezentacije vašeg smještaja

Vizualni sadržaj je prva stavka s kojom se vaš gost susreće pri odabiru smještaja. O tome kako fotografija utječe na rezervacije pričali smo s fotografom Nikolom Brboležom iz NB Studia, našim vanjskim suradnikom i iskusnim fotografom.

Današnji gosti se više ne vraćaju u naše destinacije, već za svoja putovanja većinom biraju nove destinacije. S obzirom da na takav način imamo sva manje i manje starih gostiju, činjenica da ste možda dobar iznajmljivač, uvijek na usluzi i spreman pomoći neće biti od koristi za nove rezervacije, barem ne u tolikoj mjeri kao što je prije bio slučaj. Zato sada trebate imati 'ono nešto' da privučete pažnju novih gostiju i to u moru konkurencije. 

- Ono nešto, tj. ono prvo su fotografije. Fotografija je prvo što gosta na oglasu mora zainteresirati da bi uopće provjerio što vi točno nudite/imate. Ako niste fotografijom privukli pozornost gosta, veća je vjerojatnost i da će vaš smještaj ostati bez rezervacija, jer gost neće niti pregledati vaš oglas - poručuje Brboleža.

Kamera vašeg mobitela je odlična, a fotografije lijepe?

Nije dovoljno samo imati fotografije. Vodite računa da kvalitetne, profesionalne fotografije privlače više pažnje potencijalnih gostiju i ostavljaju snažniji prvi dojam. Njima šaljete poruku o svojoj profesionalnosti te brizi o smještaju, svom poslu, ali i iskustvu vašeg gosta. 

- Mnogi imaju pametne, skupe telefone, čije su kamere sigurno jako, jako dobre te si sami izrađuju slike. No, zapitajte se želite li se 'boriti' za rezervacije s profesionalnim fotografima koji su izradili profesionalne i kvalitetne fotografije foto-aparatom, uz korištenje opreme i sa 20 godina iskustva? Mislim da ne - poručio je Brboleža.

Fotografije su jedan od najmoćnijih, ali i najbitnijih alata prezentacije vašeg smještaja. Bitno je da one budu profesionalne, jer upravo kvalitetne fotografije privlače pažnju gosta i predstavljaju vaš smještaj. One su presudan faktor za rezervaciju smještaja i mogu vas lako izdvojiti od konkurencije.

U čemu je razlika između obične i profesionalne fotografije?

Profesionalni fotografi sa znanjem i profesionalnom opremom prikazat će vaš smještaj u najboljem, ali i u realnom svjetlu, s dojmom veličine prostora i sadržajima koje imate. Jasne, svijetle i atraktivne fotografije znače i veću vjerojatnost da će gost zbilja pregledati ostatak vašeg oglasa. 

Fotografi kreiraju vrlo detaljne i realistične fotografije zbog kojih gost ima jasniju ideju o tome što može očekivati od smještaja kojeg rezervira. To je vrlo bitno jer je jedan od najčešćih razloga za negativne recenzije upravo razlika u onome što gost očekuje kad rezervira smještaj i onome kakav vaš smještaj zbilja jest. 

Stoga, profesionalne fotografije su investicija koja može donijeti značajne koristi iznajmljivačima, pomažući im da privuku više gostiju i povećaju broj rezervacija. Dovoljan razlog za angažman profesionalnog fotografa?

Za više informacija ili dogovor vašeg termina fotografiranja, Nikola Brboleža je na raspolaganju s iskustvom, opremom i savjetom na broju 092 288 7830  (NB Studio).

Vaša reakcija na temu