Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Cameo je od danas postao Wizi

Cameo je od danas postao Wizi

Svake godine prevezu više od 7 i pol milijuna putnika

Wizi je novo poglavlje Cammea. Osim imena i vizualnog identiteta, novo poglavlje donosi i potpuno novo iskustvo taksi prijevoza: kvalitetniju i bolju uslugu 'iza koje' su inovativna tehnološka rješenja bazirana na AI-u. Sve one dobre Cammeove karakteristike poput ugodnih vozača, sigurnosti i povoljne cijene - Wizi će zadržati.

'Hvala svim putnicima što su prepoznali Cammeo i bili dio naše priče posljednjih 18 godina. Cijelo vrijeme smo podizali kvalitetu usluge i bili tu za svoje sugrađane, a sada je vrijeme za novi iskorak. Rebranding će nam pomoći u širenju na druga tržišta, ali Wizi nije samo promjena logotipa jer ćemo uz pomoć AI-a i naprednih tehnologija iskustvo vožnje dići na jednu novu razinu!', istaknuo je Vladimir Minovski, generalni direktor Wizija.

Wizi ostaje u hrvatskom vlasništvu te će globalno sjedište tvrtke ostati u Hrvatskoj, a sama internacionalizacija brenda omogućit će lakše širenje na inozemna tržišta. Autor novog brenda je nagrađivani tim iz Zambelli Brand Design studija iz Rijeke.

Osnova ponude Wizija je standardizacija: standard za vozila koja su sigurna i čista, standard za vozače koji su provjereni i iskusni, te standard usluge koja je uvijek kvaliteta, brza i povoljna.

Wizi se ističe kao tehnološki usmjereno rješenje koje nudi integrirani softver za sve sudionike u prijevozu - vozače, putnike, call centar te vlasnike i upravitelje taksi tvrtki. U tradicionalnu industriju kao što je taksi prijevoz, Wizi donosi modernu tehnologiju te poboljšava iskustvo rada za sve sudionike.

Telefonski brojevi kojima se pozivao Cammeo, od danas automatski vode na pozivni centar Wizija. Isto vrijedi i za mobilnu aplikaciju kojom se naručivao Cammeo. Korisnici je od danas mogu u AppleStoreu ili PlayStore-u ažurirati - i automatski će dobiti novu Wizi aplikaciju.

Novi vizualni identitet rad je nagrađivane agencije Zambelli Brand Design. Kako navode, cilj rebrendinga bio je stvoriti brend koji ne samo da nastavlja tradiciju inovativnosti, već i komunicira s novim generacijama potrošača te vraća sjaj ovoj inovativnoj kompaniji.

Tako je rođen Wizi - Moja vizija slobode. Wizi predstavlja moderan pristup mobilnosti, prilagođen potrebama današnjih korisnika. S naglaskom na jednostavnost, pristupačnost i inovacije, Wizi je spreman donijeti svježinu i uzbuđenje na tržište taxi usluga.

Vaša reakcija na temu