Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Unsplash STANOVNICI SU BIJESNI Zbog jednog kabela na Klisu nema interneta i televizije već mjesec dana. Traže odgovor kada će im konačno zasjati lampice

STANOVNICI SU BIJESNI Zbog jednog kabela na Klisu nema interneta i televizije već mjesec dana. Traže odgovor kada će im konačno zasjati lampice

'Htjeli smo se prebaciti kod drugog operatera, ali ni tamo ne bismo imali uslugu jer koriste isti kabel kao i HT'

'Gasi internet, motaj kablove!' - komična je fraza koja je više nije nimalo smiješna 40-ak kućanstava na Putu Majdana na Klisu.

Već mjesec dana nemaju internet, televiziju i telefon, a problem još uvijek nije riješen. Prema posljednjim najavama Hrvatskog Telekoma, stanovnicima bi se do kraja dana trebale uključiti lampice i popuniti crtice bežičnog interneta. 

Kako je uopće moglo doći do prekida usluge dugih mjesec dana, objasnio nam je jedan od stanovnika koji je preko našeg portala pokušao saznati odgovor kada će ponovo biti spojeni na mrežu.

- Čuo su nam da je razlog što je netko presjekao kabel. Kontaktirao sam Hrvatski telekom čiji smo korisnici, kazali su mi da je problem u podzemnom kabelu te da kontaktiram općinu Klis, što sam i učinio. Tamo su mi, pak, rekli da oni nisu nadležni te me uputili da nazovem Županijsku upravu za ceste Split. Zvao sam bezbroj puta, ali se po dobrom starom običaju nitko nije javljao - ispričao nam je stanovnik Puta Majdana. 

Kontaktirao je čak drugog operatera u nadi da će u kratkom roku moći početi koristiti njihove usluge, ali su mu rekli da i oni koriste kabel Hrvatskog Telekoma, tako da ni na njihovoj mreži ne bi imao internet i telefon.

- Najveći je apsurd što nam je Hrvatski telekom dao zamjenski privremeni internet (router) sa samo 100 GB brzog interneta, a kada se potroši tih 100 GB, onda imamo spori internet od samo 4 Mbps s kojim se ne može učitati niti YouTube video koliko je spor. Naravno tih 100 GB se potrošilo u četiri do pet dana budući da smo kućanstvo od šest osoba - požalio nam se sugovornik koji je kontaktirao Hrvatski Telekom oko mogućih povećanja brzina zamjenskog interneta. 

Kazali su mu kako ne mogu ništa učiniti jer je to samo privremena zamjenska usluga interneta koju su, valja i to spomenuti, čekali deset dana da se uspostavi.

- U ulici ima velik broj apartmana u kojima borave turisti. Pitam se samo što stranci mogu pomislit kada vide brzinu od 4 Mbps u 21. stoljeću gdje su standardne brzine oko 350-400 Mbps. Hrvatski Telekom sramoti i sebe i ovu državu, a iznajmljivače stavlja u neugodni položaj s obzirom na to da se stalno moramo ispričavati turistima jer ne mogu vjerovati da je toliko spor internet. Misle da im lažemo i da im ne želimo ponuditi internet zadovoljavajućih brzina - apelirao je stanovnik Puta Majdana i od nas tražio da pokušamo iskamčiti barem nekakav odgovor, samo da iz Hrvatskog Telekoma još jednom ne čuju kako su 'upoznati s problemom i da tehničari rade na otklanjanju uzroka kvara'.

Upravo to smo tražili - konkretan odgovor i da nam navedu sve što su poduzeli posljednjih mjesec dana kako bi korisnicima osigurali ugovorenu uslugu. Potvrdili su da je došlo do oštećenja podzemnog telekomunikacijskog kabela, a zbog kompleksnosti popravka oštećenja otklon smetnje je potrajao nešto 'dulje od očekivanog'.

- Naše su ekipe početkom tjedna započele sa sanacijom te je bila napravljena priprema za spajanje korisnika. Međutim tijekom noći je netko na toj lokaciji presjekao telekomunikacijske kabele zbog čega nije bio moguć nastavak radova. O svemu je obaviještena policija koja je izašla na teren te je napravljen zapisnik o navedenom. U tijeku je priprema za nastavak radova te očekujemo kako bi sanacija trebala biti dovršena sutra (danas op.a.) do kraja dana kada bi i usluge trebale ponovo u potpunosti postati dostupne - odgovorili su nam jučer iz Hrvatskog Telekoma te poručili da će svim korisnicima koji su prijavili smetnju mjesečna naknada bit će umanjena. 

Uputili su i ispriku radi neugodnosti.

Vaša reakcija na temu