Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
FOTOGALERIJA: Sajam vjenčanja Split opravdao titulu najposjećenijeg sajma u Dalmaciji

FOTOGALERIJA: Sajam vjenčanja Split opravdao titulu najposjećenijeg sajma u Dalmaciji

Iduće izdanje održat će se u već tradicionalnom terminu

Proteklog vikenda u hotelu Le Meridien Lav održan je međunarodni Sajam vjenčanja Split, popraćen velikim interesom prvenstveno mladenaca, ali i poslovnih ljudi iz cijele zemlje. 

Predstavilo se više od 200 lokalnih brendova koji su brojnim posjetiteljima prezentirali najnovije trendove i inovacije iz svijeta vjenčanja.

- Velik posao je odrađen, a nakon dva sajamska dana mogu reći da se, sudeći po reakcijama prisutnih, isplatio. Naši obrtnici, mahom mladi poduzetnici i žene poduzetnice, dokazali su konkurentnost na međunarodnom nivou pa su posjetitelji zbilja mogli uživati - poručila je voditeljica projekta Maja Bat Bojčić, ujedno i osnivačica brenda M Rich Design.

A mladenci su, zaista, imali što vidjeti. Od luksuznih automobila za prvu vožnju zajedničkog života u predvorju, do dvije glamurozne etaže Le Meridien Lava dupkom ispunjene prestižnim štandovima kreme hrvatske industrije vjenčanja.

Zlatari su izložili sveobuhvatan izbor prstenja, od klasičnih do ekstravagantnih modela, cvjećari prezentirali bogate aranžmane i bukete, slastičari maštovite dizajnerske torte i slastice, a agencije za vjenčanja informacije o uslugama i zlata vrijedne organizacijske savjete.


Posebno su, kao i uvijek, atraktivni bili dizajneri vjenčanica i odijela, koji su izložili nove kolekcije i još jednom dokazali kako visoka moda cvjeta u Dalmaciji.

- Jedan od ciljeva sajma bio je promoviranje specifičnosti Splitsko-dalmatinske županije, naših tradicijskih obrta, kao i tradicionalnih društvenih vrijednosti. Zato želim zahvaliti partnerima i pokroviteljima među kojima su Croata, Light up, ABC rent, Glamour Sposa, Hotel President Solin, Rusulica, Manush, Splitsko-dalmatinska županija, Obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i TZ Podstrana. Posebno sam zahvalna Obrtničkoj komori Splitsko-dalmatinske županije koja je, po drugi put, prepoznala potrebu obrtnika za sudjelovanjem na manifestaciji te im sufinancirala izlaganje - zaključila je Bat Bojčić dodavši kako, nakon kratkog odmora, kreće u organizaciju sljedećeg izdanja koje će se održati u već tradicionalnom terminu i ako je suditi po viđenom ove godine, biti pun pogodak.

Fotografije i videa s ovogodišnjeg sajma, u produkciji fotografa Tea Begovića i videoprodukcije NexGen, kao i nove informacije o sljedećem izdanju, možete pronaći na službenoj web stranici i Instagramu.

Vaša reakcija na temu